Lahden kaupungin eläinlääkärivastaanotto

Osoite:

Juhonkatu 1, Lahti

Arvioinnit:
3.38, 60 ääntä

Näytä kartalla

Mainospaikka vapaana! Ota yhteyttä.

Palvelun kuvaus

Ulla Helannon viransijainen DVM Elina Airola sekä Nastolan kaupungineläinlääkäri ELL Rami Kuhanen. Uusi osoite 2.5.2018 lähtien Juhonkatu 1, Lahti. Virka-aikaan arkisin klo 8 - 16 Pieneläimet ja tuotantoeläimet Pieneläimiä ja tuotantoeläimiä hoitaa Lahden kaupungin praktikkoeläinlääkäri Ulla Helanto. Pieneläinpotilaita otetaan vastaan ajanvarauksella arkisin klo 8 - 16 Lahden kaupungin eläinlääkärivastaanotolla (Mannerheimikatu 11 C, sisäänkäynti Mannerheiminkadun puolelta rakennuksen keskeltä). Puhelinaika vastaanotto- ja tilakäyntien ajanvarausta sekä neuvontaa varten arkisin klo 8-9 numerossa 044 416 2749. Puhelinajan jälkeen klo 16 asti praktikkoeläinlääkäriä voi tavoitella matkapuhelinnumerosta. Virka-aikana vastaajaan voi tarvittaessa jättää viestin ja yhteydenottopyynnön, mikäli eläinlääkäri ei ole välittömästi tavoitettavissa.

Kommentit

29.01.2015 - 19:29 Epun kiitokset:

Iso kiitos hyvästä hoidosta 28.1. ja annetuista ohjeista

11.11.2016 - 08:13 Berninpaimenkoira Mocca:

Mocca ja emäntä kiittää eläinlääkäri Linda Rosqvistia! Saimme erittäin hyvää hoitoa elokuussa ja aiomme jatkossakin käyttää palveluita.

28.03.2017 - 10:19 HK:

Hoito oli hyvää, mutta asiakaspalvelu todella alentavaa? Nuori eläinlääkäri alkoi nauraa meille päin naamaa, kun pyysimme mieheni kanssa voiko laskun jakaa kahteen osaan (jaamme yhteiset kulut usein keskenämme puoliksi ja koiran eläinlääkärilasku on vain yksi monista). Eläinlääkäri oli ehkä tottunut korkeampaan tulotasoon ja näki tälläisen pienituloisuuden osoituksen todella huvittavana? En keksi muuta syytä, oli sen verran absurdia käytöstä. Naureskelu ja "hahha, kahteen osaan!"-hokeminen ei loppunut ennen kuin poistuimme. Tuli hyvin alhainen olo.

18.06.2017 - 23:01 Hk:lle:

Ettekö voineet jakaa laakua myöhemmin keskenänne? En ole ennen törmännyt tuollaiseen ja se, että asian nostaa julkisesti esille on aika erikoista. Missä paikassa laskut laitetaan puoliksi? Terveisin asiallista palautetta kiitos (enkä ole vastaanotolla koskaan käynyt)

07.07.2017 - 13:41 Lotta:

Aivan mahtava paikka! Ulkopuolelta rakennus näyttää köyhältä, mutta sisällä hulpeat puitteet. Todella kärsivällisesti eläinlääkäri laski meidän kesyhiirilaumalle sisäloislääkkeen määrän eri kokoisille yksilöille, vaikka siinä kuluikin aikaa. Itsekin sanoi, että johan vaatii lukion matikkaa. :-) Hän myös suostui laimentamaan määrän. Minusta oli myös plussaa, että ell aina välillä luki kirjastaan lääkkeestä (jotta sanojensa mukaan sai varmasti laskettua oikean määrän) ja kyseli edelliskerran lääkkeen annosta. Saimme hyvää ja asianmukaista palvelua, ja hyvät ohjeet kotio hoitoa varten. Jäi niin hyvä kuva, että täällä tullaan käymään toistekin ? Kiitos eläinlääkäri Elina Airola!

08.01.2018 - 14:38 Kynsivallitulehdus:

Aivan ihana eläinlääkäri ja hyvä hoito!

30.05.2018 - 16:12 Kukkanen:

Käytettiin keväällä koiran pentu rokotuksissa ja kummallakin kerralla oli todella mukavat lääkärit ja ystävällinen palvelu, ei moitteen sanaa. Ruusuja Anna Pasaselle ja Jenni Niemiselle!

17.06.2018 - 16:47 Noora:

Pakko antaa moitteita eläinlääkäri Ulla Helannolle. Vein koirani hänen luokseen, koiraa ei juuri koskettu, omistajia ei katsottu silmiin. Eläinlääkärintyö myös asiakaspalvelua, jota emme saaneet. Veimme koiran seuraavan päivänä eri eläinlääkärille, jolta saimme erinomaista palvelua. Muuten olen ollut tyytyväinen kaupungin eläinlääkärivastaanon toimintaan

20.06.2018 - 11:59 Iso kiitos:

Iso kiitos eläilääkäri Johanna Wecmanille

04.07.2018 - 10:24 Onni ja Toivo kiittää:

Kiitokset erinomaisesta palvelusta jo usean vuoden ajan. Ihanaa, että on vielä maalaisjärjellä varustettuja lääkäreitä! Kiitos Ulla ja kumppanit.

09.10.2018 - 23:00 Hulina:

Eläinlääkärillä ei ole muuta kuin raha raha raha.eläin rakkaudesta ei tietoakaan.sen kertoo että ei oteta huonossa kunnossa olevaa eläintä vastaan .kysytään ensin onko sulla rahaa maksaa..jos tulee yllättävää eläimelle ei välttämättä sillä hetkellä ole rahaa ja eläintä ei oteta vastaan.eli eläinlääkäri jättää heitteille.itse tekisin rikosilmoituksen se varma

12.12.2018 - 13:47 Jussi:

Käyntiemme yhteydessä saamamme palvelu on ollut ammattitaitoista ja erittäin ystävällistä

18.12.2018 - 14:49 Napo:

Kiitos Elina hyvästä palvelusta ja ammattitaitoisesta rokotuksesta joka ei sattunut yhtään??

16.10.2020 - 11:12 Kohtelu epäasiallista:

Soitin päivystävälle eläinlääkärille vanhan koirani saatua kohtauksen,jossa hengitys katkesi.Kohtauksen jälkeen näytti siltä koira selviää.Eläinlääkäri sanoi että jos ei ole henkeä uhkaavaa niin koiraa ei voi sinne tuoda.Tilanne uusiutui joten soitin uudelleen ja sain luvan tuoda koiran.Sisälle ei päästy vaan jouduimme odottamaan ulkona kylmässä sairaan koiran kanssa.(korona ilmeisesti ulkona olemisen syy)Minua ennen oli yksi asiakas.Lääkäri tuli ovelle käski meidät autoon odottamaan vei koiramme mukanaan.Odottaisimme autossa niin kauan kun hän hoitaa koiraamme.Kun hän tuli takaisin kertomaan mitä hän on koirallemme antanut.Huomasin ,että olin järkyttyneenä koiran kohtauksesta jättänyt rahani kotiin.Pyysin että voisin maksaa laskun myöhemmin verkkopankin kautta, Kerroin myös että en saa sitä heti.Hän alkoi sättimään minua valehtelijaksi kyllä hän kuulemma tietää minkälainen ihminen olen.Mieheni seisoi vieressä typertyneenä lääkärin vieressä.Lääkäri ilmoitti että koira jää tänne hakekaa rahanne mistä haluatte,hän ei kuulemma ole mikään pankki.Samalla kokoajan sättien minua miehelleni hän myös pyysi ajokorttiani itselleen ,että voin aamulla hakea se ,kun maksan laskun.Olen siis varas ,valehtija kaikin puolin rikollinen tuon henkeä haukkovan koiran lääkäriin,olisiko minun pitänyt jättää koira kotiin kuolemaan se olisi eläinrääkkäystä.En ole rikollinen enkä olisi jättänyt laskua maksamatta.Eläinlääkäri sanoi suoraan että kaikki jotka lähtevät täältä maksamatta eivät kuulemma ikinä maksa laskuaan.Hyvin on asiakas ystävällistä palvelua.Millä oikeudella hän etukäteen voi sanoa tuntematta ihmistä ,että jättää laskunsa hoitamatta.Olen itse tehnyt pitkän uran asiakkaita palvellen ei olisi meidän yrityksessä kauaa ollut tuollainen ihminen.Asian olisi voinut hoitaa toisin ystävällisesti olisimme löytäneet sopivan ratkaisun.Soitin tyttärelleni joka järjesti asian vein rahat lääkärillevielä samana iltana.Eläinlääkäriltä kyselin vielä miten pärjään seuraavan päivän jos kohtaus uusii hän ilmoitti ihan sama ei hän tiedä.Uskomatonta palvelua hänen pitäisi ammattinsa puolesta auttaa eläintä ja sen omistajaa.En mene enää ikinä törkeää.

19.10.2020 - 07:29 Siidu:

Missä on hinnastonne?

Kerro oma mielipiteesi

Kuvat

Lataa kuva

Arvostele palvelu: